Według raportu GetHome.pl, w sierpniu tego roku największy wzrost cen mieszkań z rynku wtórnego odnotowano w stolicy Wielkopolski. Otóż średnia cena ofertowa metra kwadratowego w Poznaniu wzrosła o 3%, przekraczając granicę 12 tys. zł za mkw.
Sprzedaż mieszkania to spore wyzwanie, ale dobrze zrobione zdjęcia mogą znacznie to ułatwić. Większość ludzi to wzrokowcy – dla nich pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, a nawet kluczowe. Z tego powodu zdjęcia powinny nie tylko dostarczać informacji, ale też zachwycać i zachęcać do osobistego obejrzenia nieruchomości. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci przygotować mieszkanie do zdjęć i zrobić je w sposób profesjonalny.
Ogłoszenie dotyczące sprzedaży mieszkania lub domu powinno być jego wizytówką. Dla osób szukających dla siebie nieruchomości ważne jest pierwsze wrażenie. Jeśli będziemy kształtować je świadomie, mamy dużo większe szanse, że nasza oferta przyciągnie uwagę. Nawet najbardziej atrakcyjne lokum może długo szukać nabywcy, jeśli nie jest odpowiednio przygotowane do sprzedaży i opisane. Jak na etapie tworzenia oferty sprawić, by była ona jak najbardziej atrakcyjna?
Targi nieruchomości to imprezy o charakterze handlowym, które odbywają się cyklicznie w większych miastach w Polsce. Spotkania takie dają przestrzeń do wypromowania swojej firmy i prezentacji aktualnej oferty. Czy ten sposób na marketing w branży nieruchomości ma potencjał? Z jakimi korzyściami i kosztami się wiąże? Sprawdźmy.
Karty mieszkań to ważne narzędzie w pracy sprzedawców lokali z rynku pierwotnego. Są pierwszym krokiem do zbycia nieruchomości i umożliwiają podjęcie działań promocyjnych jeszcze przed rozpoczęciem inwestycji. Karta lokalu do arkusz składający się z jednej lub dwóch stron, który zawiera najważniejsze informacje o mieszkaniu, w tym jego atuty i cechy wyjątkowe. Standardowo na karcie znajdziemy informacje o metrażu czy układzie pomieszczeń, ale to nie wszystko.
Charakterystyczna i unikatowa nazwa sprawi, że zarówno nasza firm, jak i realizowana przez nas inwestycja zapadnie w pamięci naszych potencjalnych klientów. Łatwa do zapamiętania nazwa ułatwi odnalezienie nas w internacie i nawiązanie kontaktu, który może być początkiem przyszłej transakcji.
Czy wiedzieliście, że nasz domowy ogródek może znaleźć się nie tylko za domem, ale również nad naszymi głowami? Tak, to możliwe dzięki czemuś, co nazywa się zielonym dachem. To pomysł, który może wydawać się nowoczesny, ale już zdążył zyskać popularność nie tylko wśród firm, ale i pośród osób posiadających własne domy. Przyjrzyjmy się, czym dokładnie jest zielony dach i dlaczego tak zyskuje na popularności.
Analiza konkurencji to bardzo ważny element w planowaniu strategii marketingowej. Pozwala uniknąć wielu błędów i znaleźć to, co nas wyróżni spośród podobnych firm na rynku. Podpowiadamy, jak przeprowadzić analizę konkurencji w branży nieruchomości.
Od wizualnej prezentacji po interaktywne zwiedzanie, wizualizacje 3D nieruchomości są na pierwszej linii frontu innowacji w branży. Dzięki tej technologii możesz „wejść” do swojego przyszłego mieszkania, zanim jeszcze zostanie zbudowane. W tym artykule omówimy, jak te nowoczesne narzędzia wpływają na decyzje kupujących i sprzedających, przynosząc korzyści, których wcześniej nie mogłeś sobie nawet wyobrazić.
Właściciele nieruchomości różnie podchodzą do kwestii wyceny oferowanych przez nich lokali. Jednym zależy na szybkiej sprzedaży i proponują kwotę poniżej rynkowej, innym – wprost przeciwnie. Wpływ na cenę nieruchomości ma wiele czynników. Sprawdź, które aspekty są kluczowe.